Saturday, February 20, 2010

AKSI CUCU..

Assalamualaikum..





Hari ni..streamyx buat hal..dah lebih setahun aku guna..baru la ari ni..buat hal...dari pagi tak bolih buka..selalu pagi2 aku baca online ..suratkhabar..ari ni tak bolih..sampai kul dua..talipon..100..dia kata hanging..5 jam..suroh tutup sekejap..dah tutop pasang balik..bolih la..FB bolih...blog pun pun bolih..tapi sendiri punya aje..nak lawat kawan kawan punya tak bolih..nak tinggal komen..lagi la tak bolih.....





sebab tu baik la..aku upload gambarkan..gambar2 cucu..cucu abang pun..kira cucu aku la tu kan..anak2 aku pun suka sangat dengan anak sedaranya ni..bila dah seminggu tak jumpa..sebok ajak aku pi pucong..nak jumpa ika..dah teringat ingat..katanya...bukan anak2 aku je..aku pun sama..rinduuu...bila tak jumpa..teringat2 keletahnya yang suka makan..apa saje diberi..semua dia makan...tapi..badan kecik je..kalau pasal makan...aku pun takut tengok..







Ika bersama ibu.

geram aku nengok ika ni..sengih aje ..nak tengok dia nangis, masa lapar je..



Lagi aksi ika..



gambar ni..masa dalam feri ..keletahnya...membuatkan penumpang lain pun tersengih sama..



Ika dan ayah..dalam feri..





Lagi aksi Ika.






Dalam feri juga bersama bapa saudara dan mak sedara nya..
anak2 kakak aku....




Ika beraksi di pantai pasir hitam langkawi..








Ini pun gambar Ika dalam feri...




Ika dengan pak ngah nya..anak aku yang kedua..










24 comments:

mamawana said...

kiut miut.........comei nomei... nge nge nge...

~Kak AZZ~ said...

mano rambut ehh kak...hehehe...

Jauh Ika g jalan2 ehh...sampai Langkawi tuu..

Budak tgh umur cam Ika tu mmg sodap layan...Pehtu ngajuk an dio cakap...kitopun ikut pelat skali...hehe...

Erna said...

mamawana..

tima kasih..bagi piha ika..he he

Erna said...

Azz..ika lom pandai cakap..kalau dah pandai nanti..akak ingat tentu becok he he..rambut tak banyak lagi..nak cukor lagi sekali..biar tumbuh lebat..ibu ika tak bagi..anak perempuan..takan nak botak lagi katanya

tunbegia said...

sungguh comel,

salamm,

Erna said...

TB..

salam dan terima kasih

cHeRyNa PiReS said...

streamyx memang dah lama buat hal ngan sha. pindah line ke umah baru nieh serik betul. 2 bulan baru setel. bill macam biasa jugak.

rindu blog nieh dan aksi2 nye:)

Erna said...

sha..
patut lama hilang..dah o.k ke..acik punye baru nak mula meragam..

lupekanje said...

layan cucu ye...

zino said...

ika jadi model tu hehe

Erna said...

acik.

seronok layan cucu..

Erna said...

zino..
ha ah la..ika jadi model..tak jemu2 tengok gambar dia

xiiinam said...

Waaah...dah ada cucu rupanya....

Erna said...

cik gu..
alhamdulillah..seronok..walaupun cucu sedara..rindu..selalu ngan cucu

aNIe said...

Kak...ingatkan cucu betul..hehehe..cucu sedara rupanya...comel...memang nampak keletah...suka tgk bebudak camtu

Erna said...

anie..

agaknya kalau cucu sendiri akak pencen..jaga cucu...akak memang suka dengan budak2 la anie,,tak kira anak sape pun..

annie said...

Ika panggil kak Erna Wan apo kak?

secangkir madu merah said...

memang seronok melayan kerenah sikecik yang comel...

Erna said...

annie..
ika panggil wan enok..patut e wan indok..tapi dulu2 anak2 sedara pelat semua..indok dah jadi enok..

Erna said...

SMM..
seronok sangat yatie..rasa hari2 nak pi rumah dia..tapi jauh juga dari seremban nak kepucong tu..

kakpah said...

come ar ika... cium cikit..

Erna said...

kak pah..

come..macam cucu kak pah gak..come..geram tengok gambar..saya ni..dari kecik mak cakap..memang suka sangat ngan budak2..sampai la sekarang..

Mak Su said...

comel jer senyumannya:)

akak apa kabar?

Erna said...

mak su..
memang comel..
akak nak kata sehat..sehat la..tapi batuk tak berenti..