Saturday, February 20, 2010

AKSI CUCU..

Assalamualaikum..





Hari ni..streamyx buat hal..dah lebih setahun aku guna..baru la ari ni..buat hal...dari pagi tak bolih buka..selalu pagi2 aku baca online ..suratkhabar..ari ni tak bolih..sampai kul dua..talipon..100..dia kata hanging..5 jam..suroh tutup sekejap..dah tutop pasang balik..bolih la..FB bolih...blog pun pun bolih..tapi sendiri punya aje..nak lawat kawan kawan punya tak bolih..nak tinggal komen..lagi la tak bolih.....





sebab tu baik la..aku upload gambarkan..gambar2 cucu..cucu abang pun..kira cucu aku la tu kan..anak2 aku pun suka sangat dengan anak sedaranya ni..bila dah seminggu tak jumpa..sebok ajak aku pi pucong..nak jumpa ika..dah teringat ingat..katanya...bukan anak2 aku je..aku pun sama..rinduuu...bila tak jumpa..teringat2 keletahnya yang suka makan..apa saje diberi..semua dia makan...tapi..badan kecik je..kalau pasal makan...aku pun takut tengok..







Ika bersama ibu.

geram aku nengok ika ni..sengih aje ..nak tengok dia nangis, masa lapar je..



Lagi aksi ika..



gambar ni..masa dalam feri ..keletahnya...membuatkan penumpang lain pun tersengih sama..



Ika dan ayah..dalam feri..





Lagi aksi Ika.






Dalam feri juga bersama bapa saudara dan mak sedara nya..
anak2 kakak aku....




Ika beraksi di pantai pasir hitam langkawi..








Ini pun gambar Ika dalam feri...




Ika dengan pak ngah nya..anak aku yang kedua..










24 comments:

  1. kiut miut.........comei nomei... nge nge nge...

    ReplyDelete
  2. mano rambut ehh kak...hehehe...

    Jauh Ika g jalan2 ehh...sampai Langkawi tuu..

    Budak tgh umur cam Ika tu mmg sodap layan...Pehtu ngajuk an dio cakap...kitopun ikut pelat skali...hehe...

    ReplyDelete
  3. mamawana..

    tima kasih..bagi piha ika..he he

    ReplyDelete
  4. Azz..ika lom pandai cakap..kalau dah pandai nanti..akak ingat tentu becok he he..rambut tak banyak lagi..nak cukor lagi sekali..biar tumbuh lebat..ibu ika tak bagi..anak perempuan..takan nak botak lagi katanya

    ReplyDelete
  5. streamyx memang dah lama buat hal ngan sha. pindah line ke umah baru nieh serik betul. 2 bulan baru setel. bill macam biasa jugak.

    rindu blog nieh dan aksi2 nye:)

    ReplyDelete
  6. sha..
    patut lama hilang..dah o.k ke..acik punye baru nak mula meragam..

    ReplyDelete
  7. zino..
    ha ah la..ika jadi model..tak jemu2 tengok gambar dia

    ReplyDelete
  8. Waaah...dah ada cucu rupanya....

    ReplyDelete
  9. cik gu..
    alhamdulillah..seronok..walaupun cucu sedara..rindu..selalu ngan cucu

    ReplyDelete
  10. Kak...ingatkan cucu betul..hehehe..cucu sedara rupanya...comel...memang nampak keletah...suka tgk bebudak camtu

    ReplyDelete
  11. anie..

    agaknya kalau cucu sendiri akak pencen..jaga cucu...akak memang suka dengan budak2 la anie,,tak kira anak sape pun..

    ReplyDelete
  12. Ika panggil kak Erna Wan apo kak?

    ReplyDelete
  13. memang seronok melayan kerenah sikecik yang comel...

    ReplyDelete
  14. annie..
    ika panggil wan enok..patut e wan indok..tapi dulu2 anak2 sedara pelat semua..indok dah jadi enok..

    ReplyDelete
  15. SMM..
    seronok sangat yatie..rasa hari2 nak pi rumah dia..tapi jauh juga dari seremban nak kepucong tu..

    ReplyDelete
  16. kak pah..

    come..macam cucu kak pah gak..come..geram tengok gambar..saya ni..dari kecik mak cakap..memang suka sangat ngan budak2..sampai la sekarang..

    ReplyDelete
  17. comel jer senyumannya:)

    akak apa kabar?

    ReplyDelete
  18. mak su..
    memang comel..
    akak nak kata sehat..sehat la..tapi batuk tak berenti..

    ReplyDelete