Wednesday, April 20, 2016

RABU TANPA KATA

Tapi acik nak cerita juga
kek carrot dah tinggal sepotong

acik tak pandai sangat nak buat topping tu
janji sedap dimakan kan
esok nak buat lagi
sesiapa yang dok dekat tu
boleh la..datang minum petang.
ok la jumpa lagi
in shaa Allah



30 comments:

  1. saya tak pandai nak buat (malas sebenarnya..tp anak dara terer buat)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung kamsiah ada anak yg pandai buat..mak dah boleh rehat

      Delete
  2. Topping dia tak penting acik,janji kek nya sedap.
    Kalau dekat boleh bawa piring ke rumah acik ,minta sepotong kek ....hihiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la saniah kalau dekat boleh je kan

      Delete
  3. Tu la mai sepotong, nampak sedap nyum

    ReplyDelete
  4. Tetap nmpk mcm SR punya la acik...sedapnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa memang sedsp Nur..rupa tak boleh pakai lagi

      Delete
  5. Replies
    1. Boleh sangat..nak.kena buat lagi ni baru mahir

      Delete
  6. Jika duduk dekat. Boleh nak pergi minum petang cuba kek sedap.

    ReplyDelete
  7. Topping kek tu macam sedap aje. Nak sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Topping belum jadi lg tu..nanti acik cuba lagi

      Delete
  8. Assalam achik..
    Walaupun x berkata2 tp gambar sudah bercerita..kek karot+cis frosting sangatkah heaven...nyum..nyum

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmusallam lina..malu ngan lida..yang pandai bbuat

      Delete
  9. Kakak selalu buat tak letak pun toping macam acik buat tu.
    Sebab kalau ada topingnya lebih manis kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. toppin tu jangan letak gula banayk kakzakie..barula terasa masam2 creamcheese dia

      Delete
  10. Buat permulaan itu sudah dikira cantik. Buat kali kedua sudah pasti mengalahkan kedai kek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau selalu2 buat mau menjadi tu kan zai

      Delete
  11. Insya'Allah.. balik kg ke K.Pilah nnt.. akan Sham usahakan carik rumah Achik.
    - Sham suka makan.. tp tak rajin nak buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 ke 3 hari sebelum balik bagi tau ye sham acik buatkan..betul ni tau sham serius acik tunggu

      Delete
  12. pandai lah jugak..ita langsung tak pandai..pandai makan je lah.heheheh

    ReplyDelete
  13. Wala wala untung sapo yg duduk dokek dgn acik ni..
    Bulih minum potang sekali dgn acik sambil makan carrot kek tu..
    Yummy πŸ˜ŠπŸ˜€

    ReplyDelete
    Replies
    1. mai kita berjiran yatie yatie pun pandai masak

      Delete
  14. Alaaaa....ruginya tak duduk dekat...

    ReplyDelete
  15. Alamak hai! Kalaulah duduk sebelah, memang tiap-tiap petang datang. Bukan setakat minum petang kat rumah Acik, harap-harap sangat dapat bawa balik bekal ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh sangat MD belum aampai lagi bekal balik acik dah sapkan

      Delete