Saturday, April 23, 2016

JOM NYAMAN KAN TEKAK

Assalamualaikum
cuaca sekarang ni
makan ini je yang sedapkan

14 comments:

  1. SEDAPNYA SKJP JE HBS SEMANGKUK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan cendol masa cuaca sekarang ni memang sekejap je habis semangkuk idah

      Delete
  2. Wah. Dalam musim panas ni memang rasa sedap sangat kalau dapat makan cendol.. nikmat

    ReplyDelete
  3. Sedapnya...cerita yang menarik untuk santapan minda......saya hadiahkan 1 klik nufnang buat puan...tkasih

    ReplyDelete
  4. Pagi2 dtg sini teruihhhhh meleleh ayaq liuqqq.haru tu nor minum cendoi juga....manihhh sgguh pah tu cendoinya sikit bebenorrr...nmpknya sekli tu jerlh nak mmbeli kat situ...acik punya melimpah nmpk tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya betul nor yg acik punya ni banyak dan air gulanya sedap..kalau cendol lembut air gula sedap..santan ditapis betul2 nemang sedap sangat la cendolnya

      Delete
  5. Sedap! saya suka cendol plain je... tak da campur kacang merah atau pulut... kasi ais kisar banyak-banyak sikit... slurpppp! sejukkkkkk je tekak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik pulak sweetie buruk perangai sikit kalau makan cendol dikedai..2 mangkuk..satu plain satu ada kacang merah he he..

      Delete
  6. Oh, alahai, Acik! Sedapnya! Tengok Acik makan pun dah terasa nyaman kat tekak ni ^_^ Nak pekena cendol jugalah nanti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat2 sedap MD..cukup semua rasanya..cendol pun banyak bukan 5 lai je..jauh dari rumah acik ni tapi sanggup juga pergi tu..dah jauh..kena la makan sorang 2 mangkok baru berbaloi kan MD he he

      Delete
  7. Perghhhh....mmg nyaman tu AE....bukan setakat tekak jer nyaman, dada perut pun sejuk jadinya tu AE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dekat mau tiap hari pi kedai ni okje..tapi jauh gak dari rumah

      Delete