Wednesday, December 17, 2014

WW..BELUM TERLAMBAT KAN

Assalamualaiklum

20 comments:

  1. kat mana ni Acik..ye belum terlamat selagi nyawa di kandung badan

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. moga lebih berkat kehidupan dengan bertambahnya ilmu agama..

    ReplyDelete
  3. Menuntut ilmu hingga ke akhir hayat kan acik erna.. bagus kursus ni :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah kak, seronoknya cari ilmu akhirat sebanyak mungkin

    ReplyDelete
  5. Tempat Acik tengah belajar ini ye.
    Bagus Acik selagi kita hidup ni ambil peluang.
    Tempat kakak ni dari yg kecik sampai yg dah nenek-nenek kami belajar sama-sama. Tak ada masalah.

    ReplyDelete
  6. akak pegi ya? nanti cerita la lebih lanjut.

    ReplyDelete
  7. selagi hayat dikandung badan ..tiada istilah terlambat utk menuntut ilmu.

    ReplyDelete
  8. Tidak akan pernah terlewat kak....

    ReplyDelete
  9. Menuntutlah selagi bernafas. Rugi kalau tak joint bukan semua tempat ada.

    ReplyDelete
  10. Ti pun teringin sangat nk pergi kelas macam ni..tapi keadaan tak mengizinkan..nanti anak dah besar...akak ku pulun..huhuhu

    ReplyDelete
  11. takde istilah terlambat untuk buat kebaikan macam ni.semoga dipermudahkan Allah. Insyaallah.

    ReplyDelete
  12. Saya teringin nak pergi kelas macam..
    Moga dipermudahkanlah hendakNYA.

    ReplyDelete
  13. Saya teringin nak sertai kursus macam ni Acik...kalau ada, tolong inform ya..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah Acik..
    Selagi Allah beri pinjam nyawa..

    ReplyDelete
  15. nekcik sempatlah ikut terjemahan al quran masa dgn dr.fatma..dia slalu marah kami tak reti cakap arab..tu yg nekcik bli terjemahan lafzhiyah...ssenang sikit sambil baca sambil faham

    ReplyDelete
  16. Belum AE..... selagi kita belum menutup mata ilmu tu tak de akhirnya

    ReplyDelete
  17. Bab yang ini memang selagi hidup selagi itulah belum terlambat untuk belajar, Acik. Yang terlambat tu kalau kita takda hati nak belajar langsung.

    ReplyDelete