Thursday, December 4, 2014

BELUM SETAHUN DAH ROBOH???

Assalamualaikum
malam tadi dapat gambar
ni..belum setahun nak oi..kasut dah roboh
acik tanya..dah roboh kasut tu
pi kelas pakai apa..
pakai je la kasut ni katanya
nampak nya minggu depan kena 
pi Batu Pahat jugak..
nak belikan dulu tak boleh
anak bertuah sorang ni
mak datuk cerewet
memilih..tah sapa la yang dia ikut
mak nya tak cerewet..
ok lah pepagi dah bebel kan
jumpa lagi,In syaa Allah.

28 comments:

  1. hehe biasa la kan bebelan yang sihat
    hehe

    ReplyDelete
  2. dah alang alang ke Batu Pahat..
    singgahlah cari mee racun..

    ReplyDelete
  3. Pergi-balik kuliah menapak tau acik itu yg cepat rosak. Anak kakak dah dua kali beli tau cuma nasib baik beli yg tak branded...

    ReplyDelete
  4. banyak menapak n kaki pun bertambah sizenya..tu cpt bobos..

    ReplyDelete
  5. kasut mmg cpt rosak acik sbb ank2 kita kena pakai setiap masa...ank2 lelaki oklh jugak....dpt sepsg pn ok...kalau ank pompuan kasut+ hbag nk maching dgn baju dan tudung.....emmmm..nk tegur pn xboleh sbb ibunya pn sama masa kt kolej dulu....

    ReplyDelete
  6. pakai hari2 mau tak rosak acik...takpe laa acik.... mmg dah sampai mase mintak baru tu ehehehehe...tapi lieya tgk mcm leh anta gi kedai tu tampal or jahit balik.....

    ReplyDelete
  7. SAlam Singgah

    Jika sudi follow blog saya ye..tq

    http://teratakcassia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. cepat betul robohnye.Jom visit saya and join my giveaway!

    ReplyDelete
  9. laaa tekejot nekcik dengar dah roboh tu..ingat rumah saperlah yang roboh kih..kih..alah Acik sekarang ni semua barang camtu..tak panjang umurnya!!!

    ReplyDelete
  10. Kena beli yg branded acik erna.. kata orang "kalah membeli, menang memakaikan"

    ReplyDelete
  11. Acik Erna beli 2 atau 3 pasang boleh tukar2. Nanti boleh tahan sikit.

    ReplyDelete
  12. hehe..ingatkan roboh aper..
    Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  13. Subhanallah.. ingat apo eh yang roboh..
    Adat la Acik.. anak bujang.. samo jo yang kek ghumah ni..

    ReplyDelete
  14. mmg kak, saya dulu kat UPM hari2 jln kaki naik turun bukit, mmg sandal cpt abis. Tapi sandal murah la..rm20 gitu.

    ReplyDelete
  15. kena beli yg pure leather tu Acik, Insya Allah lasak, tahan lama

    ReplyDelete
  16. memang nak kena ganti tu acik ..hari2 nak gunakan pi kuliah .....anak bujang saya pun cerewet amat acik...last2 saya bagi duit suruh beli sendiri.

    ReplyDelete
  17. kasut klu dah namanya hari2 lanyak robohlah..takpe nanti mak beli baru ye!

    ReplyDelete
  18. hati hari kalau guna kaaut yg sama mmg cepat roboh.ala, lg sayu dpt la jumpa anak beranak..hihi..

    ReplyDelete
  19. Yer lah AE.....tiap tiap hari dia pakai pagi petang....
    Briyani Batu Pahatlah yer kita minggu depan hihi

    ReplyDelete
  20. anak lelaki... fhm2 je la lasaknya kan ;-)

    ReplyDelete
  21. Sajalah tu WA dulu, Acik manalah tahu hujung minggu ni Acik terus bergegas pi BP ^_^

    ReplyDelete
  22. La, kesian tengok kasut. Beli yang mahal sikit rasanya elok, Acik. Bior berbaloi, boleh pakai lama.

    ReplyDelete
  23. He hehhe.. siannya dah roboh kasutnya... lasak sangat kot! Saya sekarang pakai jenama Maradano... masya Allah... tahan lama, memakan tahun sampai naik bosan saya pakai!

    ReplyDelete
  24. Assalam, terima kasih sudi keteratak bunda dan memahami situasi dan mendoakan kesihatan bunda...terharu sangat.

    Walaupun dalam mood istirehat bunda singgah komen rambang blog2 kalian...

    ReplyDelete
  25. dok pakai hari2 roboh lah dibuatnya acik kan..hehehe

    ReplyDelete
  26. Haha. Roboh sudah ya.. saja tu, boleh jadi alasan nak ke BP.. acik suka kan??

    ReplyDelete