Monday, December 1, 2014

ww

18 comments:

  1. Alahai acik... kakak baru hari ahad lepas masak sardin letak belimbing ini bawa dari rumah bapak kakak. Tengah banyak ni sebab musim hujan kan..

    ReplyDelete
  2. Tengah banyak buah ke? Saya nak ambil dr kampung la nanti. Bawa ke rumah boleh buat masak

    ReplyDelete
  3. acik ...terliur saya pagi2 ni ,saya mmng sukaaa masam2 ni...sedapnya masuk kat masakan.Iman ank saya boleh makan gitu saja belimbing ni acik...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum
    singgah pagi
    hari ini anum baru masuk keja setelah 2 hari bercuti
    hehe

    ReplyDelete
  5. Sedaap ni acik erna .. buat sambal hitam pahang .. :)

    ReplyDelete
  6. pokok belimbing buluh kan acik.....saya pernah mkn sambal hitam dr belimbing buluh...mmg sedap.

    ReplyDelete
  7. Ya Allah sedapnya...... belimbing kalau campur ngan sardin tu AE....

    ReplyDelete
  8. belimbing bulu msk dlm kuah kacang perrghhh

    ReplyDelete
  9. belimbing buluh ni.. susah nk dpt sekarang..meriha buah

    ReplyDelete
  10. Acik..sedapnyaa buat gulai belimbing ngan telor itik.. :)

    ReplyDelete
  11. sedapnya bubuh dalam gulai...campur udang..

    ReplyDelete
  12. Salam Acik Erna,

    Resepi sambal hitam dah simpan, tinggal nak buat aje lagi! Sedapnya sambal hitam, nak2 pulak musim hujan ni, makan dengan nasi panas2!

    ReplyDelete
  13. Sedapnya masak gulai udang dengan belimbing buluh

    ReplyDelete
  14. acik masak lemak dengan telur itik, mavelessss :)

    ReplyDelete
  15. alahai belimbing buluh.acik tanam ke ?

    ReplyDelete
  16. Nasib baik saya kenal itu buah belimbing. Kalau tak kenal juga, entahlah macam mana boleh jadi pelajar berjaya suatu masa dulu!

    ReplyDelete
  17. belimbing buluh!!! masak lemak cipi padi pun sodap nih

    ReplyDelete
  18. dapat buat sambal hitam pahang sedap nih

    ReplyDelete