Friday, November 28, 2014

MAHA 2014

Assalamualaikum
semalam sempat juga ke MAHA
tak lama pun dah tenghari panas
sebetulnya balik dari HQ 
Putrajaya..singgah sekejap

macam biasa kalau di MAHA
makan memang mahal
..makan 3 orang..RM50+ tak de sayur pun
ikan je ..tu pun ambil 2 ketul
kongsi 3 orang.
setiap 2 tahun sekali ke MAHA kan
acik lebih nak jumpa kawan2 dari negeri2 lain tu
tapi kali ni dah tengahari tak larat nak jalan.
tapi orang..memang ramai ya amat
yang tak bestnya
berlaga bahu..tu yang acik tak lama tu.
oklah jumpa lagi,In syaa Allah.

25 comments:

  1. Assalam Acik.. tak pernah jojak MAHA ni.. nawaitu cuti nak ke MAHA banyak lagi urusan tak selesai

    ReplyDelete
  2. saya ni memang lemah semangat kalau tempat yang crowded.. lagi la anak kecik2..

    mahal betul makanan kat situ kan kak..

    ReplyDelete
  3. mahalnya..saya pernah ke MAHA< memang nak tercabut kaki berjalan

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah kalau rajin esok baru kakcik pergi ikut En Suami. Tapi mesti orang ramai 'giler' sebab hari cuti, kan?

    ReplyDelete
  5. salam jumaat kak cik..
    sy x penah lg jejak kan kaki ke maha ni..ahad ni insya Allah baru 1st time nk pegi =)

    ReplyDelete
  6. Eh..sama tajuk dan gambar lebih kurang sama dgn entry ciksu ni.. haha.kebetulan ni.

    Mahalnya makanan kat MAHA ya? Saya tak pernah sampai.. dengan panas2 tu..

    ReplyDelete
  7. bestnyer dpt jejak kaki ke sini..
    lya x pernah sampai lagi

    ReplyDelete
  8. Kakak tak pernah pergi lagi acik.
    Tapi ole-ole pokok orkid pernah dapat dari anak buah yg pergi
    Ramai sebab cuti sekolah sekarang ni acik..

    ReplyDelete
  9. mmg mahal pun, tapi dah lapo berjalan..hadap je lah. Tapi yg akak mkn tu rege dia terlampau mahal la pulak.

    ReplyDelete
  10. mck tak pernah ke MAHA ni....kalau ramai sgt pun rimas kan...(macamlah org nak buat exhibition utk kita ja kan :) )

    ReplyDelete
  11. org tempat saya siap buat rombongan pegi MAHA tapi saya tak pernah pergi lah...anak2 belajar kat UPM itu yang selalu beli sikit2 benda yang dia kenan utk buahtangan maknya.

    ReplyDelete
  12. Saya pergi Sabtu lepas orang memang ramai berpusu2. Erna lain kali jangan makan kat tempat macam tu mesti cekik darah.

    ReplyDelete
  13. MAHA memang best
    Ayah saya tiap2 tahun join

    ReplyDelete
  14. Bestnya...
    tapi tahun ni ummi tak sempat pergi MAHA Acik..

    ReplyDelete
  15. sayangnya th ni suami saya tak dapat pergi...:(

    ReplyDelete
  16. Sham kalau tompek yg crowded ni memang FAIL tul la..
    Tapi kek sanun best.. orkid cantik2..

    ReplyDelete
  17. salam..

    akak tak pernah jejak pun MAHA ni.. sebab akak tak tahan panas. heee

    ReplyDelete
  18. Mahalnya makan sampai RM50.
    Ish..ish..ish..
    drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. mahalnya makanan dia kan kak
    saya pernah pergi tahun 2010 sebab nak jumpa kawan opis lama kat mardi serdang
    tahun 2012 suami saya kata tak best sebab orang ramai sangat
    tahun ni takde rezki nak gi kak

    ReplyDelete
  20. Mahal tu acik...mmg sesuai dgn nama 'MAHA' kih.kih.kih....
    Suami ada gak ajak p sana minggu lepas tapi memandangkan cuaca panas terik siang hr n hujan sblh ptg terus xjd pergi.

    ReplyDelete
  21. Salam K.Erna....atie br g semlm dgn family.Mmg harga mknan mahal ya amat...atie beli nasi lemak..sebungkus RM6 ,lauk biasa jer.Tp mmg ramai org..parking jauhhh...

    ReplyDelete
  22. macam seronok je tgok org ke MAHA..lain kali kena makan siap2 bagi kenyang dari rumah la acik klu makanannya bapak mahal macam tu.hehe

    ReplyDelete
  23. Saya memang tak suka tempat crowded Acik sebab itulah tak sampai-sampai MAHA ni. Lagi satu sekarang ni sayang betul lemak berketul-ketul. Nanti kalau berjalan banyak, hilang pulak lemak nih. Dahlah sejuk hujan selalu ^_^

    ReplyDelete
  24. Tak pernah gi MAHA pun AE.... nak cari apa pun tak tahu. Hari panas gini lagilah tambah malas

    ReplyDelete