Monday, February 10, 2014

MENU SETERUSNYA..

Assalamualaikum
Hajat hero bongsu nak belajar 
buat kuih lepat.
dah buat...tapi dapat bungkus 6 biji je..
jadi lah  dik kan

Gambar atas..hero yang bungkus
gambar bawah..maknya yang bungkus
tak jauh bezakan..hi hi
 Tunggu la..apa lagi la yang dia nak belajar buat
badak berendam dah buat
cuma tak ambik gambar
Jumpa lagi,In Syaa Allah

10 comments:

  1. montok2 ...makan dua biji dah kenyang...percubaan yang baik..

    ReplyDelete
  2. bila anak lelaki masuk dapur, macho kan acik? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang bongsu ni nemang dari kecik suka kacau Q..dulu2 kalau buat kuih apa2 pun kena bagi tepung sikit ngan dia..baru senyap

      Delete
  3. Replies
    1. Anak2 acik memang suka sangat ni adda..

      Delete
  4. nampak sedap tu.. rajin anak2 acik yer !

    ReplyDelete
  5. Wah, tak lama lagi Acik dah boleh gantung apron! Tak banyak susah2 nak fikir menu apa nak masak untuk hari ni. Boleh pencen memasak kat rumah. Cakap aje nak makan apa, anak Acik masakkan. Bestnya!

    ReplyDelete