Wednesday, October 21, 2009

takut lagi...

dah dua malam aku tak lena tidur..alahai apa la aku ni...cemana la nak buang perasaan takut ni...malam tadi terjaga jam 1.05minit pagi..terase nak ke kamar kecil...bukanya jauh pun..kat bilik gak..itupun aku tak berani bangun...alahai...nak bangunkan anak sian pulak....tahan je la...

dulu...mase aku keje syif diklia...bila cik abe keje malam...aku akan pindah tido kat bilik anak..itu pun tunggu anak2 dah tido aku pindah kat bilik dia orang....pagi..pukul lima..aku akan pindah kebilik aku aku semula..jadinya anak2 tak tau dan tak sedo pun mak dia tumpang tido..malu jugak ngan anak2.kalau tak buat camtu..mau la aku tak tido sampai pagi...

No comments:

Post a Comment