Thursday, October 15, 2009

cuti sakit

hari ini aku cuti sakit...sakit gusi..nak kata sakit gg,gg mane bolih sakitkan..jadinya sakit gusi..gusi bengkak..sakitnya tak bolih nak kata..dah makan antibiotic...tepaksa makan dah sakit sangat...dan dah makan ubat susut bengkak baru o.k..

aku..boleh lah ye...bahasa diri aku...mak cik pun bolih...tapi panjang sangat nak tulis...macamana mulanya ada blog ni...mulanya.dah tentu la..adik aku yang sorang ni...beria ia..dia lah yang buatkan kan...cantik pulak tu...ada bunga ros dan warna merah lagi..siap ajarkan macamana nak tulis dan publish..puas la..cuba tak menjadi...mak cik orang tua yang buta IT..tapi..paling suka membaca..mana2 blog yang boleh masuk semua aku baca banyak juga dapat pengajaran...dan boleh juga dijadikan sebagai hiburan..sebabnya ada yang buatkan aku tersenyum sendiri....
nak mula menulis pun susah gak..sebab aku malu...ada ke orang yang umur mcm aku ni tulis blog...dan...ada laa 2,3 orang yang bagi semangat..katanya orang yang lebih tua dari aku pun ada blog...dan inilah...coretan pertama ku..yang memula tu...semua adik kesayangan ku tu..yang tuliskan..untuk menunaikan hajat dia yang ingin aku menulis jugak...ini lah coretan ku yang pertama.

4 comments:

  1. salam kakakku sayang..
    haaaaaaaaaa buleh pun.
    bukan susah sgt.makcik2 skrg dah advance,sumer ada blog.kalau mak saya kat kg ada laptop dan intenet saya suh mak saya tulih blog psl perasaan dia pd kami anak2 nya yg ber 'enam' ni.hehe

    ReplyDelete
  2. salam dik..boleh memang boleh le...tapi tak abih nuntut lagi ni..banyak lagi yang tak tau...lupe nak tanye kalau nak tepek gambo camne..he..he..

    ReplyDelete
  3. Sonok dpt baca coretan pertama acik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mlati..alamak..dah jumpa nye..malu la acik..he he

      Delete