Followers

Saturday, October 17, 2009

aktiviti sepanjang sabtu...

satu hari ....ari ni ,,aku tak dok rumah..penuh dengan jadual perjalanan....
pagi..aku keceras,rumah sedara tu..dah nak abis raye...tak pegi2 lagi rumah dia...tapi..bila aku bace kat fb...dia takde kat umah..kena keje...sebok... tapi takpee..isteri dia ade...aku pegi juga le...
dia pun ade tipun mase aku dah sampai rumah dia..bagi tahu dia keje dan makanlah ape yang ade katenya....kalau pasal makan orait je...

dari rumah dia di ceras,aku ke saujana utama..ade kenduri doa selamat..abag aku yang tua nak pegi mekah...pada 23hb,okt..nanti....selesai disana...aku terus balik pulak kekampong...ada lagi satu...rumah...rumah abang aku juga, dia panggil semua adik beradik datang berkumpul,,kerana ada orang datang nak merisik anaknya...anak kedua...tapi kira nak dapat menantu pertama la....kerana anak sulong nya lelaki...itu yang dia perlukan sokongan sume adik beradik tu...

selesai semuanya baru lah aku balik kerumah....terase letih la pulak....

o.k...laaa...nak rehat dulu...

2 comments:

  1. SABTU TU KITA PUN KAT CHERAS.
    TGK BABY ADIK IPAR YG BARU LAHIR TU

    ReplyDelete
  2. nape tak tipun..kot tak bolih tumpang tgk baby..akak kan suke tgk baby...

    ReplyDelete