Monday, October 26, 2009

cuti tapi kerja

Hari ni,negeri sembilan cuti...sempena pertabalan yamtuan besar negeri sembilan...tapi aku tak cuti...sebabnya,sempena pertabalan tu..j.pertanian disuroh buat jualan pokok buah2an dan benih sayur...jadinya dari hari sabtu lagi aku dah keje buat persiapan...ingat dah setel la semuanya....tak sangka pulak..malam tadi..kawan2 yang kerja menjaga gerai untuk jualan tu talipon..."akak...benih dah nak abis ni...untuk esok banyak yang tak de"..kata nya.....

dan kerana itu lah...arini tadi..aku kena jugak pergi kerja...siap kan benih2 yang dah abis tu...janjinya..tengahari dia orang akan datang opis ambik.....dah siap aku buat semua..dah packing..dia talipon pulak.."akak antar la ke kuala pilah" katenya...laaaa....budak ini...tapi..aku tak dapat pergi,jagi ada orang lain yang tolong hantarkan....sebab esok aku kena bertugas pulak untuk menjaga jualan tu...dari pagi sampai kol sepuloh malam.

ok la arini ini aje yang aku nak bebelkan...

aku ni pun masih belum pas lagi tulis n3 ni,bila banyak idea,aku cari dashboard ta jumpe...jadi aku tak dapat nak menulis....he he lambatnya aku pandai,,,puas le adik aku tu mengajonya.

No comments:

Post a Comment