Tuesday, October 7, 2014

SAMBUTAN EIDUL ADHA 2014

Assalamualaikum
Masih ada yang cuti lagi ke
macam mana sambutan 
Hari Raya Aidil Adha kali ni
acik macam biasa..masak untuk anak anak

hero bongsu acik pun balik
walaupun  sekejap
acik pujuk juga dia suruh bawak balik ketupat rendang
bagi kawan2 yang tak balik merasa
Alhamdulillah malam tu dia sms bagi tau
seronok kawan kawan dapat juga
 makan rendang raya katanya.Alhamdulillah.
hari ni dok dalam gelap di opis..lampu padam
dia suruh cuti agaknya 
oklah jumpa lagi,In Syaa Allah

27 comments:

  1. Salam aidiladha buat acik sekeluarga...sedap nampak rendang dgg tu.

    ReplyDelete
  2. seronokla Acik ya, hero bongsu balik beraya bersama.. aimy pun pasti gembira dapat makan sedap2 tu dengan makanan hasil tangan maknya..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. acik..nak isi 'survey' kat nuff tu...klik kat 'manage blogs' kat sebelah kiri tu..kemudian akan keluar update survey

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya korban acik
    Sedap menu2 acik

    ReplyDelete
  6. salam aidiladha acik..
    Tentu sedap kan rendang nogori yang Aimi bawa untuk kawan2 ...sian kan budak2 ramai yg tak dpt balik sbb cuti singkat...

    ReplyDelete
  7. Salam Aidul Adha...sedap nyer Acik..

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya kurban acik heheeheh...

    alhamduliullah.... murah rezeki acik kongsi mknn sekali dgn anak2 yg tak dpt balik tu....ye laa sedih jugak perasaan mereka tak dpt balik ke kg....dpt mkn ketupat rendang terubat rindu mereka.....

    sedap2 tgk menu acik...lieya ni tak reti lagi masak menu2 raya....lagi2 nak merendang...dah penah buat tapi tak jadi terus takut nak buat lagi...

    ReplyDelete
  9. Salam Rayo, Acik. Mak aih, siap berpujuk yo Cik..hehehehe. Anak bujang, cam tu la. Kureng macho kato eh. Kok anak sey tu, nak bawak boka poie skolah hari2 pun tak maun dio do... Leceh, kato eh. Omak eh dulu2 taim skolah, pantang orang datang melawat kek asrama, berbakul penganan dapek. Kek bilik, kengkawan sumo dah standby nak ngap yo...hehehehe

    Acik...rondang daging Acik tu nampak sodap bukan main. Meleleh dah ailio nie ha...

    ReplyDelete
  10. Sedapnyalah rendang... terliurlah pulai aih!

    ReplyDelete
  11. Tengok rendang acik Erna nampak sedap. Raya kali ini saya tak masak rendang.

    Alhamdulillah kongsi rezeki.

    ReplyDelete
  12. Oh, tak tahan tengok rendang Acik ni. Kalau ada sakibaki nasi impit nak je minta sikit. Hahaha. Saya tak laratlah nak merendang. Selalunya bab-bab merendang ni kakak saya punya kerja. Kerja saya, makan je sampai licin!

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah geram nengok rendang acik tuh...

    ReplyDelete
  14. Kalau bawakan adik jgn juga tupperware kena simpan tu yg leceh acik. Bagi yg pakai terus buang dia senang..

    Suka dengar adik ikut kata bawa bekal sebab jarang budak lelaki nak bawa kan...

    ReplyDelete
  15. kalau dibekukan rendang tu boleh kot
    hahaha

    ReplyDelete
  16. ketupat rendang kalau makan dengan kawan2, berebut-rebut pulak tu.. aduh sedapnya tak terkata. Nikmat rezeki yg Allah berikan

    ReplyDelete
  17. salam akak..wow sedapnye..mesti kwn2 anak akak eppy dapat makanan tu..

    ReplyDelete
  18. ketupat rendang tetap jadi pilihan hati

    ReplyDelete
  19. Sedapnye tengok masakan Acik. :)

    ReplyDelete
  20. Akk. Rendang tu macam sedap je. Nak resepi kak. Nanti email ye.

    ReplyDelete
  21. terliur tgk rendang tu..mama menunjuk je..kawan mama tolong buatkan..mama tak berapa sihat..

    ReplyDelete
  22. Salam Aidiladha AE....sedapnya rendang....bagilah resepi rendang AE macamana...manalah tahu resepi luar biasa hehe..
    Si anak OKje AE tak mau dia bawak bawak ni....j

    ReplyDelete