Monday, October 13, 2014

AURA SPRAY

Assalamualaikum
Hero bongsu acik selalu mengadu
mata kelabu
kalau malam je mata kanan lansung tak boleh nampak
dah bawak klinik..tak elok jugak
Tapi kan..Tuhan gerak kan hati acik
untuk beli benda alah ni
Alhamdulillah
dah dapat maklum balas dari dia
selepas 3 kali spray dalam mata
ada macam benda putih
katanya..emi tarik keluar
panjang dia kata
sekarang ni dah boleh tengok guna mata kanan
kalau tak walau pun pakai cermin
mata kanan tak boleh tengok lansung waktu malam.
Syukur Alhamdulillah.

15 comments:

  1. Wah.. bagusnya benda ni. Nak syorkan pada kawan sayalah. Eh suami saya pun.. moga membantu lebih ramai orang..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dah dapat penawarnya. Kalau ada sesiapa yang punya masaalah macam tu bolehlah rekemen.

    ReplyDelete
  3. semoga teranglah matanya...
    benda apa yg ditarik tu ya?
    kena tanya dr muhaya kut?

    ReplyDelete
  4. Alhamdullillah.. bagus laa..kalau benda tuh dpt membantu

    ReplyDelete
  5. Salam acik. Apa benda yg panjang tu acik? Seram lak sy baca.

    ReplyDelete
  6. Salam Acik...
    wah bagus spray ni kan..nak kena cari jg ni, suami sy pun rabun klu malam...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah, serasi yea kak
    thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Apalah benda dalam mata tu yerp, Beli kat mana ni kak?

    ReplyDelete
  9. Acik, saya tak berapa nampak gambar. Al Ansar Health Aura Spray ke? Saya try google gambar tak pulak nampak...

    Saya pun kalau kerap buka pakai spek selalu mata rasa kelam. Blur pandangan. Tension sungguh. Kalau betul bagai dikata, rasa nak cuba juga. Kat mana nak beli ni Acik?

    ReplyDelete
  10. Takutnya AE...apa ke bendanya benda putih tu....
    Kira oklah yeh Aura Spray ni...kalau hero AE ada perubahan ...alhamdulilah...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah. Bagusnya produk tu.

    ReplyDelete
  12. wah alhamdulillah...mata rabun tak selesa tau..mcm ti ni dr darjah 6 lagi pakai sampai sekarang..kalau ada rawatan mcm ni ok gak...

    ReplyDelete