Thursday, March 13, 2014

WW

Assalamualaikum
(sumber dari kawan)

26 comments:

  1. Subahanallah... teruja saya tengok.... menarik yg menyerupai muka tu..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah AE....mcm kepala orang yek!

    ReplyDelete
  3. Macam bercium ja yg gambar mula tu.

    ReplyDelete
  4. edit ke betul ni ye? tapi kalau betul pun, tak mustahil. cuma takut gak tengok rupa dia tu. :)

    ReplyDelete
  5. kuasa Allah yang menciptakan setiap sesuatu itu

    ReplyDelete
  6. Macm kepala org.. pas tuh plak teringat satu citer omputih.. yg pakai topen hijau tuh lupa plak tajuk citer

    ReplyDelete
  7. Masya-Allah... Macam muka org tua ye Acik.
    Itulah kalau Allah nak jadikan macam-macam pun boleh jadi.

    ReplyDelete
  8. klau lalu depan pokok ni memlm n tergolek buah ni...mau melompat di buatnya

    ReplyDelete
  9. tak mustahil kalau DIA mengkehendaki sesuatu..

    ReplyDelete
  10. hee....takutnya tengok ,mcm mnalah nk potong kalau dh mcm kepala org tu,SubhanAllah....

    ReplyDelete
  11. Betul-betul macam muka orang!

    ReplyDelete
  12. kalau sy jumpa buah mcm tu confirm saya xakan beli.....seram pulak tgk....

    ReplyDelete
  13. Macam cerita jim carrey dulu
    The mask ke ape tu..
    Kalau bali kena belah cepat2 :)

    ReplyDelete
  14. Unik ciptaan Ilahi..
    Pekaba acik?lama tak singgah sini

    ReplyDelete
  15. Subhanallah ! Takut pulak tengoknya Acik. Bentuk macam muka dan kepala manusia aje.

    ReplyDelete
  16. subhanallah, mcm bentuk muka orng yer acik

    ReplyDelete