Thursday, June 18, 2015

SIAN BUJANG OMAK


Assalamualaikum
Dapat mesej dari hero bongsu



Ha ha..sabo je la dik.

49 comments:

  1. Assalamualaikum Acik,
    Ni sure kes kono naik tingkat tigo guno tanggo ni..

    - oghang M'sia dah bukak poso dah ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete
  2. penat juga mendaki tangga ke tingkat 3 tu...

    ReplyDelete
  3. Dahlah bulan puasa, naik tangga ke tingkat tiga pulak yea..ponek lah tu..

    ReplyDelete
  4. almaklum bln puasa acik...pnt mendaki

    ReplyDelete
  5. Haha.. anak dah besar pun tetap kecil di hati kita kan.. anak mengeluh penat macam ni masih rasa kesian dan rasa nk je mak yg tolong buat semuanya

    ReplyDelete
  6. Agak penat kalau dalam sehari beberapa kali turun naik.

    Dulu anak bongsu saya tinggal tingkat 4, bangunan tak ada lif.Selalu komplain penat dan macam2 masa tu tak ada kekosongan. Alhamdulillah tahun ini dapat tingkat dua bangunan yg ada lif.

    ReplyDelete
  7. Cakap ngan dio, walaupun ponek naik sampai tingkat tigo... tapi banyak bawak pahalo tu. saba jo la...

    ReplyDelete
  8. salam kenal...
    mcm2 gelagat anak2 bila datangnya bulan Ramadhan.... hahaa.... bersabarlah anak2....

    ReplyDelete
  9. Penat lah tu acik..
    sibungsu nak mendaki tanggo tu...
    tambahan puaso..
    lagi teraso tinggi hehehe :)

    ReplyDelete
  10. Tak apa dik puasa tahun ini auntie gerenti adik susut 5-6 kilo.

    Letih nak memanjat tangga hari pertama puasa acik.

    ReplyDelete
  11. Samoooo dongan si Adam tu Cik

    ReplyDelete
  12. hihi.. sabooo jela dik.. kira ank tangga tu elok2.. sampai atas, bg jwpn.. heheh

    ReplyDelete
  13. haha.. bersenam nampaknya hero bongsu tu.. tingkat 3 tu ...:)

    ReplyDelete
  14. Salam Kak Erna...Selamat berpuasa.
    Anak atie pon sama kak Erna...bilik asramanya tingakt 3..jenuh nak menapak naik ke atas...

    ReplyDelete
  15. Snglh kaedah nk kurus
    slim nti...

    ReplyDelete
  16. bulan puasa kan acilk..tingkat satu pun rasa tinggi.hehe

    ReplyDelete
  17. time bulan puasa je rs tinggi.. hihi.. sabar jelah..

    ReplyDelete
  18. Omak la tompek mengadu yo... sabar lah yo... sebulan jo... salam Ramadhan almubarak Acik

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum,
    tingkat satu pun dah tinggi dik oiiii

    ReplyDelete
  20. biasa lah duk tempat tinggi memang rasa gayat..

    ReplyDelete
  21. Bukan setakat hero Acik aje rasa begitu, saya pun ada rasa yang sama. Hehehe!

    Sedangkan bukan bulan puasa terasa malas nak 'mendaki' inikan pulak bulan puasa, Acik. Letih tau ^_^

    ReplyDelete
  22. baru kau tahukan.. sabo2... pahala banyaktu...

    ReplyDelete
  23. salam ramadhan mak3hero tuu, tungula mak nak pencen nnti tuu beli rumah ada tanah keliling., aminn ;p

    ReplyDelete
  24. sabo dik..setiap langkah banyak pahalonyo!!!

    ReplyDelete
  25. first time singgah sini.... nak naik ke mana sampai 3 tingkat tu. hehhe.. kalau guna tangga, boleh senaman.. badan pun sihat.. =D

    ReplyDelete
  26. Salam ramadhan..selamat menjalani ibadah berpuasa..

    ReplyDelete
  27. Salam ramadhan..selamat menjalani ibadah berpuasa..

    ReplyDelete
  28. aduh letih tu acik nak menapak tangga....lagi2 bulan puase nie...time turun okey lagi...time nak naik tu yg terase sakit sengal kaki dibuatnyer....hope hero acik tabah hehehehhee...weekend2 pi tgk die leh bawakkan feveret food die...hero acik dok asrama kan?

    ReplyDelete
  29. Fikir banyak kali tu berapa kali nak turun naik kena buat checklist.ngeh!ngeh!ngeh!

    ReplyDelete
  30. Kasihannya. Tak apa. Dapat pahala lebih sikit dalam bulan puasa.

    ReplyDelete
  31. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@zalora.com.my jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete
  32. blog walking n done follow sini #788
    salam aidilfitri dari saya Yana Yani

    ReplyDelete
  33. hahaha.. nampak nau ketaklaratan beliau itu..

    ReplyDelete
  34. salam kak, ila nie..selamat hari raya kak.. maaf zahir & batin ye.. lebih kurang halal ye kak

    ReplyDelete
  35. sedihnya bila anak cakap macam tu, mesti mereka letih

    ReplyDelete
  36. Bertabahlah ye anknda. Along dh 2 sem dpt tingkat 4. Kesian jugak sbb xde lif n along plk ada asthma. Lama2 oklh tu.

    ReplyDelete
  37. salam kenal acik^^ blogwalking sini..sudi2kanlah singgah blog sy ya

    -->> http://mamasihatcantik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Takpo kak.. Biar dio eksesais.. hehe..

    ReplyDelete
  39. Hero AE pindah bilik ke? Kena mendakilah yek

    ReplyDelete
  40. Salam Aidil adha AE.....
    AE mesti masak rondangkan raya hari tu hihi...

    ReplyDelete
  41. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

    Thanks :)

    ReplyDelete