Monday, June 15, 2015

SEBELUM DAN SELEPAS..

Assalamualaikum
bawah ni gambar sebelum
yang ni pula gambar  selepas
ada nampak beza tak
acik memang malas nak beli
taugeh kasar ni
sebab acik cuma makan kepala dia
yang warna kuning tu.
yang lain tak makan.
dah tadi en.suami yang belikan
nak buat camana..
dah TER membazir je kan.
agak agak ada tak  kawan  disini
yang makan macam acik makan ni.

31 comments:

  1. Sayanglah acik. Kalau kakak janji sayur apa pun kakak telan aje:)
    Kan sedap batang dia sekali makan rangup..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete
  2. Saya suka taugeh kasar ni.. sedapnya.. saya sorang je boleh habiskan semangkuk.. ;)

    ReplyDelete
  3. Haha.. ada juga yang macam Acik ni ya.. saya makan je semua. Kawan2 yg saya jumpa pun tak ada yang jenis makan kepala tauge je..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum,
    alamak!!!!!
    macam tak terusik pun sayur huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  5. Susah sgt nk bli taugeh...rasanya taugeh ksr tk pernah bli lgi....
    tpi knyng ke mkn kpla jer...dh alang2 ada tu kita telan jer

    ReplyDelete
  6. Aciiik..nekcik langsung tak cuke makan taugeh.dlam mee pon letak tepi..ha..ha

    ReplyDelete
  7. hihi..nasi habis..
    taugeh tinggal badan aje

    ReplyDelete
  8. Laaaa.......... kurang2 nya Acik makan kepala dia, kalau saya memang taugeh tu musuh ketat la...

    ReplyDelete
  9. Taugeh kasar kegemaran saya. Masak apa pun habis saya makan.

    ReplyDelete
  10. salam ramadan...ada yg suka mkn kepala taugeh ya..kak ni xminat taugeh kasar ni suka yg halus jer..

    ReplyDelete
  11. Jika saya semua saya makan taugeh tu. Sedap..

    ReplyDelete
  12. kalau saya habis semua taugeh tu saya makan.....:)

    ReplyDelete
  13. hehhe..pelik jugak ni, kalau saya mmg tak makan sume2 togeh tu. Kecuali terr..

    ReplyDelete
  14. peliknya acik ni tau..hehe..taugeh sedap woo..jangan membazir..Cuba mkn dulu acik.sedap. tak tipu.hehe

    ReplyDelete
  15. Tauge kasar ni kepala dia memang rangup .. kaki dia macam berampas..tapi makchaq hentam je makan semua..

    ReplyDelete
  16. Anamak..diana paling suka tauge kasar ni. Kite mkn semuanya....hi..hi..hi

    ReplyDelete
  17. aikk makan kepala je acik? patutla nampak lebih kurang je.. hihi..

    ReplyDelete
  18. Acik,
    Len kali kut makan togeh.. dok sebolah Sham.
    Mano-mano yg tak abih.. pass ko Sham.

    ReplyDelete
  19. acik, liya lagi le mmg tak makan sgt taugeh besar nie... :D

    ReplyDelete
  20. Laaaaaa....tak perasan AE......okje jarang makan taugeh besar ni, taugeh kecik mmg sukalah AE..... Tak pernah tinggal ekor, semua Okje belasah hihi

    ReplyDelete
  21. Saya suka tauge tak kira kasar ke halus acik.

    ReplyDelete
  22. saya semua makan acik erna..
    acik erna boleh kongsi dengan sibungsu saya nabil..
    dia tak makan kacang soya yg kuning tu..
    dia makan batang sayur taugeh yang putih jer... :D

    ReplyDelete
  23. Acik...next time makan taugeh kasar ni, dok soboleh sey. Sey x makan kepalo eh...makan btg yo. Kito buek barter trade...hehe

    ReplyDelete
  24. Laaa... Acik tanya pada orang yang salahlah kalau pertanyaan tu diajukan kepada saya. Saya ni bukan kepala taugeh, badan taugeh pun tak makan *_*

    Tapikan... saya baru tau. Rupa-rupanya ada juga orang yang makan kepala taugeh tapi tidak batangnya. Ni saya curious nak tahu, ada beza ke rasanya Acik?

    ReplyDelete
  25. sy pun makan kepala tauge je kalau tauge besar tu
    hihi

    ReplyDelete
  26. sedap lah taugeh ni .. ruginye tak makan .hehe

    ReplyDelete
  27. sedap lah taugeh ni .. ruginye tak makan .hehe

    ReplyDelete
  28. banyak khasiat taugeh ni taww... hihihiii..

    ReplyDelete