Wednesday, May 20, 2015

WW..HABIS PATAH..

Assalamualaikum

28 comments:

  1. patah tumbuh hilang berganti tak tu?

    ReplyDelete
  2. ni jenis patah yang tak tumbuh.. kena beli ganti lain.. heehhe

    ReplyDelete
  3. patah sebab angin kuat sgt ke Acik...mintak beli baru tu :)

    ReplyDelete
  4. Payung patah tkpelh acik
    Jgn patah hati dah....hihi

    ReplyDelete
  5. Payung Petronas yg free tu ado laie x kak?

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,
    Alamak, patah laa pulak,
    Beli baru laaa.hehhe

    ReplyDelete
  7. yang patah akan tumbuh acik, yg hilang akan berganti ye dak!!

    ReplyDelete
  8. Itu tandanya boleh beli baru ~_^ Yeah....

    Tapikan Acik saya dengan payung berjodoh tiada. Kalau hari hujan lebat saya berpayung, tetap juga lencun baju kena hujan. Tak taulah kenapa!

    ReplyDelete
  9. kena beli baru payung baru acik,skg ni musim hujan tapi tak taulah tpt acik.Tapi canteklah payung yang patah tu...

    ReplyDelete
  10. Acik,
    Kek sini susah nak jumpo payung patah dek ujan lobek.
    Patah dek berkarat ado la..

    ReplyDelete
  11. Lawa corak payung ni.. sayang dah rosak ya Acik. Nati nak beli warna apa lak?

    ReplyDelete
  12. Nanti beli baru yang lagi cantik.

    ReplyDelete
  13. hilang sudah tempat berteduh .... hahahaha

    ReplyDelete
  14. Kene beli baru tu..sekarang hampir setiap hari hujan!


    Jemput jenguk blog saya ya!
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Cantik payung biru tu Acik... sayang dah patah..

    ReplyDelete
  16. Kalau arwah mak kakak dulu acik dia jahit balik bagi lurus. Sedih kalau ingat balik. Yg ini acik mesti beli baru utk ganti. cuma nak dpt yg sama kadang payah nak jumpa.

    ReplyDelete
  17. Angin kuat ke?...tak pe nanti beli yang baru..

    ReplyDelete
  18. Cantik...

    Kena beli baru.. Sayangnya patah. Huhu

    ReplyDelete
  19. Dulu yati pun suka pakai payung macam ni sebab boleh muat dalam handbag. Tapi kena lipat dan guna dengan cermat payung jenis ni yek, sebab dia senang patah dan tertarik hujungnya tu.

    ReplyDelete
  20. ada sentimental value ke payung ni acik..beli yg baru boleh je..tp tak mana kan sama dengan yg ni

    ReplyDelete
  21. Kat umah CM sekarang ni satu payung pun takde...bila hujan menggelabah tak tentu arah ha ha..pernah sekali ambil deeja balik dari sekolah, guna selimut yang kebetulan ada dalam kereta..

    ReplyDelete
  22. Cantik warna payung tu acik.. biru kesukaan saya juga.. kalau kita dah suka, bila dah rosak mesti sedih kan acik.. nanti cari yg baru ye :)

    ReplyDelete
  23. Payung patah ke AE ....camne boleh sampai patah tu.....tp payung lipat tu kekadang mmg tak tahan lamalah

    ReplyDelete