Monday, July 21, 2014

ABIH CAMNO...

Assalamualaikum
camno la mak nak tolong dik..
pi la buat kunci baru
sementara tu..tunggu la kawan sebilik

25 comments:

  1. haha mcm mana la boleh terjatuh..kelakar la adik tu...
    dulu...gigi palsu mak mertua saya jatuh mcm tu la...terpaksa tunggu 4,5 hari utk gigi baru siap...

    ReplyDelete
  2. Allahai dik... mak jauhlah sayang.

    Mesti acik pun tak senang duduk selagi tak tahu beritanya macam mana kan. Kesian juga.

    ReplyDelete
  3. Aduh adik.. kelam kabut sudah omak tu memikirkan .. cam ne nak buek.. Buek jer lah yg baru.. nasib baik handphone tak jatuh ye dik..

    ReplyDelete
  4. Alahai kesiannya. Camno tu.

    Kak tempah baju online kat sape. Nak jugak.

    ReplyDelete
  5. hehe..kesian adik. takpe, tunggu roomate balik ye. terkunci di luar bilik adalah pengalaman biasa di asrama :)

    ReplyDelete
  6. ANAK OH ANAK
    DAH TAHU MAK X BOLEH TLG
    TP TETAP NAK NGADU NGAN MAK
    HIHI

    ReplyDelete
  7. alahai kesian nya adik dan lucu pun ada ,knpa lah smpai jatuh lubang jamban.....ank acik sma anak sya kalau ada maslah mesti gitau mak yg duk jauh ni....risau mmikirkan cmna dia selesaikn mslh.

    ReplyDelete
  8. hahahhaha dia ingat mak nyer superwomen kot boleh terbang sampai sana sekelip mata

    ReplyDelete
  9. apa2 semua ngadu kat emakkan.dia ingatkan mak dia duduk dekat jer..

    ReplyDelete
  10. haha.. mak juga yang diserunya, mak jauh camno nak nolong ek..

    ReplyDelete
  11. hahahaha..
    standard tu Acik, kalau duduk asrama, mesti ada barang jatuh masuk lubang jamban!

    ReplyDelete
  12. kesian anak mak. dah dpt kunci baru?

    ReplyDelete
  13. tahun lepas ada jual. nanti tanya makcik yang jual tu masa solat terawih , dia buat tak tahun ni.

    ReplyDelete
  14. Lain kali kena gantung kunci kat leher...ehehehee...

    ReplyDelete
  15. lo hai..kan..mcam tulah kejadiannya..macam2 hal..

    ReplyDelete
  16. Haha...kelaka lah adik ni...mak adik tu nampak jer kool...tapi dalam hati kalau ada sayap rasa nak terbang jer p tolong adik tau...malam mesti tak lena tido...
    Tau sangat...hati mak lah katakan...semua sama...

    ....SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..MAAF ZAHIR BATIN...

    ReplyDelete
  17. Alahai, kesiannya! Walaupun rasa kelakar je bila baca, hati mak-mak ni mesti tak tahan tengok anak didugakan, Acik.

    Hero bongsu Acik ni mesti rapat sangat dengan Acik. Jangan-jangan nanti anak saya pun beginilah gayanya. Semua pun nak beritahu kat Mommynya. Anak mak, kan :)

    ReplyDelete
  18. Teringat zaman belajar dulu...jam tangan sy mati x begerak...nak nangis...terus tpon arwah abah tanya dia kenapa jam bole mati... sblom2 ni x pnh ambik tau...smua nak harap org tua je....hahaha... smua nak kena bg tau mak ayah....sama la mcm anak acik ni...hehe...

    ReplyDelete
  19. Kalau boleh nampak kunci tu guna hanger , adjust 2 supaya boleh keluarkan...kena tekad buat ni :)

    ReplyDelete
  20. laaaaa kak.... nak tanak kene laa pi buat baru kan.... kalo berani boleh laa seluk hihihihi.... kalo jambang jenis duduk okey laa sbb kunci tu ade kat dasar...kalo jenis jamban cangkuk mmg tak dapek nak selamat kan lagi laaaa....

    ReplyDelete
  21. Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
    Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

    ReplyDelete
  22. kita pun suka mngadu kt ma..
    pastu ma bebel..tahu dh..
    tp rasa x lngkp kalu x mngadu

    ReplyDelete