Tuesday, January 7, 2014

BELUM TERLEWAT KAN..

Assalamualaikum

dah seminggu tahun baru 2014
SELAMAT TAHUN BARU 2014.
baru acik ucapkan dan dapat menulis.
sejak dua menjak
hero bongsu dah habis periksa ni
"laptop ana yang punya."
lansung acik tak berpeluang nak dapat.
tapi acik memang bagi peluang
kat dia.takut bosan pulak dia nanti kan.
maaf pada semua jika acik sesekali je berpeluang
membaca dan meninggalkan komen.
di opis pulak..waktu rehat pun tak dapat
sibuk la sikit diakhir dan awal2 tahun ni kan.
oh ye..lupa lak nak cerita.
hujung tahun lepas
25hb.disember..ulang tahun
perkahwenan acik yang ke 31.
tu yang along dan angah
belanja makan mak dan ayahnya
di tempat yang gambar diatas tu.
acik dah tak kisah pun..tapi anak2 dah besar
dah pandai nak meraikan
siap ingat tarikh lagi.
oklah..dah lama tak menulis
macam ada yang tak sedap dibaca pulak
jumpa lagi in syaa allah.

30 comments:

  1. Walau agak lewat tetap kakak nak ucap selamat tahun baru dan selamat ulangtahun perkahwinan ke 31 buat Acik. Wow!! hebat lama dah acik tak lama boleh dpt menantu:)

    ReplyDelete
  2. Selamat ulangtahun perkahwinan Acik....lama tu...31 thn...moga kekal ke akhirnya...

    ReplyDelete
  3. tahniah dah 31 tahun bahagia bersama... mg terus ke jannah..doakan izan juga ya acik nak bahagia ngan suami n mia..hihi..bestnyer anak anak dh besar

    ReplyDelete
  4. Wah.. tahniah acik.. dah lama tu acik bersama2 dengan suami, alhamdulillah panjang jodoh. Semoga acik dan suami diberkati hingga ke akhir hayat..

    hero bongsu main game ke buat apa acik? Chat dengan awek ke? Haaaha

    ReplyDelete
  5. Slmt thn br acik!
    Tahniah sempena anni. Yg ke 31!

    ReplyDelete
  6. Wow, ulangtahun ke 31 ye Acik, Alhamdulillah, moga berkasih sayang hingga ke syurga.

    ReplyDelete
  7. Happy Anniversary AE...moga kebahagiaan menjadi milik AE suami isteri....kat mana tu AE...mcm romantika dr amor je hehe

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru akak

    Happy Anniversary semoga bertambah reseki dan kekal ke jannah aamin

    ReplyDelete
  9. selamat tahun baru.. and happy anniversary acik.. semoga berkekalan.. :)

    ReplyDelete
  10. Salam K.Erna...slmt tahun baru 2014 jugak utk akak.Tak lupa happy anniversary..semoga brbahgia hingga ke jannah.Aaminnn

    ReplyDelete
  11. salam acik..lama saya tak jenguk acik..ni saya bru nk mula balik bw ni..selamat tahun baru ye acik..

    ReplyDelete
  12. Happy Aniversary Acik... bertuah dan 'sweeeeeetnya' diraikan oleh anak-anak.

    ReplyDelete
  13. selamat hari ulang tahun acik...semoga bahagia ke akhirnya

    ReplyDelete
  14. happy anniversary kakcik.. semoga berkekalan bahagia ke jannah..

    ReplyDelete
  15. Selamat Tahun Baru 2014, Acik. Moga tahun ini lebih baik daripada yang sebelumnya untuk Acik sekeluarga :) Untung Acik ada anak-anak yang ingat anniversary makbapak. Baru pagi tadi dok clik blog ni tengok takda update. Lega aihhh sekarang dapat baca kisah dari Acik pulak!

    ReplyDelete
  16. Happy Anniversary kak! Alhamdulillah..moga kekal bahagia.

    Cantiknya tempat tu..

    ReplyDelete
  17. hepi anivesari.... and selamat tahun baru gak.. :) hehehe..

    ReplyDelete
  18. acik..saya dtg nk ucapkan happy anniversary ye..smlm lupe la plk...moga acik happy sokmo

    ReplyDelete
  19. takpe acik...kami2 paham heheeheh...lieya ni pun selalu gak berebut gajet ngan anak2 heheeheh

    wahhh dah 31 tahun acik?....subhanallah...lieya ni baru 9 tahun...setahun jagung rasenye nak dibandingkan dgn acik....

    hepi anivesari dan hepi new year acik...moga tahun 2014 membawa 1001 keberkatan pada acik sekeluarga...amin

    ReplyDelete
  20. Salam Erna...Sama tarikh kita, selamat hari ulang tahun perkahwinan yang ke 31.

    ReplyDelete
  21. selamat tahun baru buat Acik sekeluarga yo...=)

    ReplyDelete
  22. Happy wedding anniversary, Acik. Semoga terus berbahagia hingga ke Jannah :)

    ReplyDelete
  23. saya tetap suka baca entry akak..
    cuma lappy probkem..gagahjan diri bw guna henpon ;-)

    ReplyDelete
  24. eh, happy annivesary akak n pakcik
    moga diberkati Allah selalu :-)

    ReplyDelete
  25. Slmt ulang tahun pkhwinan yg ke 31 acik.... Alhamdulillah..sy doakn smga acik kekal bhagia hgga ke jannah...amin

    ReplyDelete
  26. IM juga dah lama tak ke sini. jalan-jalan tengok entri lama, terjumpa komen acik...

    ReplyDelete
  27. salam singgah acik...

    bila lama tak menulis rasa janggal juga kan. izan pun masa cuti sekolah baru ni update boleh kira dgn jari.

    selamat ulangthn perkahwinan buat acik n suami... moga kekal bahagia hingga ke syurga abadi~

    ReplyDelete
  28. Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 31. Semoga berkekalan, berbahagia hingga ke akhir hayat. ( Saya juga meraikan ulangtahun perkahwinan pada tarikh yang sama untuk tahun ke 24 ).

    ReplyDelete
  29. Hepi annibesari acik. Moga jodoh kekal sampai jannah.

    ReplyDelete