Tuesday, February 28, 2017

SEMOGA BERJAYA

Assalamualaikum
Alhamdulillah  hero dah tamat Diploma
dah boleh mohon UPU untuk sambung Ijazah
acik cuma mampu tolong dengan doa..semoga
permohonan dia ke University yang
dipilihnya nanti berjaya

30 comments:

  1. amin...InsyaAllah...semoga ada rezeki

    ReplyDelete
  2. aminnnn... insya allah niat yg baik pasti dipermudahkan-Nya

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah dah pun tamat diploma. Moga Aimi berjaya ke university pilihan seterusnya.
    Anak2 saya kalau ada rezeki 2 akan tamat degree bulan 6 ni. Lama Acik kami menunggu.... 5 dan 6 tahun tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..semoga anak2 Saniah dan anak acik berjaya dengan cemerlang

      Delete
  4. Alhamdulilah tahniah buat anaknda dan keluarga Acik..x sia sia ulang alik batu pahat kan..kan

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah terima kasih nekcik..lepas ni mungkin ke JB pulak nekcik

    ReplyDelete
  6. Semoga Aimi beroleh kejayaan utk melanjukan pelajaran ke peringgat ijazah.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Aamiin in shaa Allah terima kasih Dana

      Delete
  8. Moga dipermudahkn segala urusan buatnya...ya Acik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin in shaa Allah terima kasih nur

      Delete
  9. Mabrook..
    Insya'Allah.. sama-sama kita doakan anakanda Acik berjaya melanjutkan pelajaran ke peringkat yang seterusnya. Ameennn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aameen in shaa Allah terima kasih sham

      Delete
  10. InsyaAllah, dapek la deh tu nanti. Harap dapek masuk UTeM kek Air Keroh tu. Dokek la sikit kok akak nak poie lawat dio. Hehe.

    ReplyDelete
  11. Tahniah AE... seronok ye AE dapat pergi konvo anak. Moga hero AE berjaya melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih nom..Aamiin..in shaa Allah

      Delete
  12. Alhamdulillah..
    Dah selesai diploma hero bongsu Acik..
    Semoga berjaya dalam permohonan di UPU tu.
    InsyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dah selesai yatie..Amiin in shaa Allah semoga berjaya

      Delete
  13. tahniahnyer., bila nak konvonyer.., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih in shaa Allah oktober

      Delete
  14. semoga hero acik berjaya hendaknya

    ReplyDelete
  15. Alhamdulilah....nanti kalau sambung Degree kena berapa tahun lagi AE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tunngu upu 3 tahun magi..kalai dia terima tawaran u dia buat diploma tu hari 2.5 tahun je lagi

      Delete