Wednesday, April 29, 2015

WW..BUKAN PINGGAN KITA

Assalamualaikum

44 comments:

  1. Replies

    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. dhtu pinggan sapa? tp kan acik mmg bkn pinggan acik tp isi tu acik punya ek... kui3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hero bongsu punya makan ni dana ..masa pi kenduri

      Delete
  3. Pinggan aje bukan kita punya tapi isi dlm pinggan tu agak-agak siapa punya:)

    ReplyDelete
  4. Tentu orang sebelah punya.
    Makan tembikai dgn nasi sedap orang Terengganu ajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hero bongsu memang suka makan macam tu zai..makan dengan tembikai..dirumah pun dia buat jugak

      Delete
  5. Musykil den ni... kalau bukan pinggan acik, camano boleh dapek ambik gamba ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hero bongsu..pi kenduri..hantar gambar kat maknya sweetie

      Delete
  6. Replies
    1. orang bujang yang makan atie tu yang penuh pinggan

      Delete
  7. assalam acik...penuh pinggan tentunya kenyang sekali makan ...makan dgn tembikai tak pernah pulak sya buat.
    biasalah org bujang lagi berselera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la saniah bujang acik.ni kalau pi kenduri macam tu la..janji habis dimakan kan saniah

      Delete
  8. Bunda macam tak kisah jer....sebab pernah buat bende yg sama...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kenduri memang selalu macam ni kan bunda semua letak sekali

      Delete
  9. abis tu..pinggan akak yg mana? hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak de ujie..ni anak bujang pi kenduri ustaz dia kawen di Batu Pahat

      Delete
  10. Kalau bukan pinggan Acik ni mesti pinggan salah seorang hero Acik nih! Macam pergi makan kat kenduri orang kahwin je ni, Acik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hero bongsu la ni MD pi kenduri kawen di Batu Pahat.

      Delete
    2. Hero bongsu la ni MD pi kenduri kawen di Batu Pahat.

      Delete
  11. Macam lauk kat kenduri. Sedapnyaaa... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang makan ditempat kenduri ni yati

      Delete
  12. tembikai @ timun cina

    best nya


    Acik,
    Tq sebab singgah blog pB



    ReplyDelete
    Replies
    1. Timun cina? Baru acik tau pb..nama lain tembikai

      Delete
    2. Timun cina? Baru acik tau pb..nama lain tembikai

      Delete
  13. Ghindu eh kek Acik..
    Makan nasik ngan tembikai.. sodap ni Acik.. tapi Sham tak tahan sojukkkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak acik yg bongsu tu la sham.makan nasi ngan tembikai

      Delete
  14. apa2 pun nampak sedap nasi tu Acik kan

    ReplyDelete
  15. hahaha........ takpe Acik
    Selagi boleh dan berselera.... kita makannnnnn

    ReplyDelete
  16. Habis tu pinggan sapa AE.......pinggan En Darling ke?

    ReplyDelete