Saturday, April 28, 2018

KONVO

Bukan hero acik
In shaa Allah dia lagi 2 tahun.
Saja dia bagi gambar.
Hari ni hari pertama konvo UTM
katanya dia bertugas di gerai jualan bunga bunga tu.
Seronok sangat dapat bertugas.

12 comments:

  1. Seronok dia meraikan seniors tu.. tak lama lagi tentu hero bongsu acik

    ReplyDelete
  2. Makin besar anak2 kan Acik. Copek sungguh la maso berlalu. Salam rindu Acik.... Lamo sey hilang kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo Azie copek sungguh masa berlalu.anak2 dah besar maknya pun dah tua

      Delete
  3. Betul lh acik skg ni kn musim konvo UTM.Semlm pun ingat nk pergi tengok gerai jualan kat sana.Katanya baju kurung murah2 tapi tu lah hujan lah pulak ptg smlm,last2 tak pergi lh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti tak hujan pergi la saniah.aimi kata makan mahal dia tunggu habis masa dia jaga gerai baru dia keluar pi makan

      Delete
  4. seronok klu niaga time pesta konvo kak... dulu2 masa keje kt utm dh merasa jgk dana ni... tp merasa abiskan duit kt pesta konvo hahahhha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak kata makan pun mahal dana.tak mkn dia ..dah habis baru pi mkn kat arked

      Delete
  5. Suka dengan suasana konvo.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ngan anak acik..tapi masa konvo..makanan yang dijual mahal katanya

      Delete
  6. Memang seronok meraikan orang grad. Lagi seronok kalau diri sendiri nanti diraikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah sampai masa dia nanti Amie

      Delete