Tuesday, March 13, 2018

ALAHAI ANAK

Pagi lagi dah dapat wasap dari hero bongsu tunjuk gambar.maaakkk dah tak boleh guna katanya.
Kenapaaa..biasa la mak punya pertanyaan.
Jatuh katanya.tak dapat la mak nak tolong dik.jauh.cari balik conetnya tu cuba la sampai minyak wangi tu mau keluar ye dik.sayang dik oiii.

12 comments:

  1. Hahaa...ingat apa lah tadi,rupanya minyak wangi.
    Manja sungguh Aimi ya...,Anak saya yang perpuan je yang suka kongsi segala masalah2 kecik atau besar ....yalah dah jauh camnalah nk tolong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aimi memang macam tu saniah semua benda ngadu ngan mak.risau pun ye jugak tu minyak wangi tu mak yang belikan

      Delete
  2. hahahaa
    adoiiii
    rugi kalau xjumpa tu
    banyak lagi perfume dalam tu

    ReplyDelete
  3. hahahha manja, itu sebenarnya nk tujnuk kt maknya suh belikan yg baru hhahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la dana..mak pulak suruh guna juga macammana nak buat asalkan keluar.guna sampai habis

      Delete
  4. Hahahaha masalah besar tu.... Rugi woih kalau tak jumpa conet

    ReplyDelete
  5. Wah rugi je kalau tak boleh guna.. :(

    ReplyDelete