Monday, January 20, 2014

LASAGNA AIR TANGAN HERO BONGSU

Assalamualaikum
hari ni baru lepas..dari hari Jumaat
cuba upload gambar tak dapat2
ni..hero bongsu yang buat.
tiba2 sebut nak buat benda alah ni
maknya pun tak pernah2 buat.
dia kata..resepi aimi dah cari..
mak ai...budak ni
acik bawak pi beli barang je
dan tu la hasilnya.
suka pulak makan tu
Angah pun suka..
acik tak berapa pandai nak makan
cheese sesaja..
menjadi ke tidak..acik pun tak tau
sebab acik tak pernah makan hi hi
oklah jumpa lagi,In Syaa Allah

Thursday, January 16, 2014

JAWAPAN WW SEMALAM

Assalamualaikum
ni la yang bertingkek tingkek semalam tu
bekas ganti pinggan untuk nasi ayam penyet
tapi tak de sorang pun minta ayam
semuanya minta ikan keli.

Wednesday, January 15, 2014

WW BETINGKEK TINGKEK

Assalamualaikum

Tuesday, January 14, 2014

SALAM MAULIDUR RASUL

Assalamualaikum

Tuesday, January 7, 2014

BELUM TERLEWAT KAN..

Assalamualaikum

dah seminggu tahun baru 2014
SELAMAT TAHUN BARU 2014.
baru acik ucapkan dan dapat menulis.
sejak dua menjak
hero bongsu dah habis periksa ni
"laptop ana yang punya."
lansung acik tak berpeluang nak dapat.
tapi acik memang bagi peluang
kat dia.takut bosan pulak dia nanti kan.
maaf pada semua jika acik sesekali je berpeluang
membaca dan meninggalkan komen.
di opis pulak..waktu rehat pun tak dapat
sibuk la sikit diakhir dan awal2 tahun ni kan.
oh ye..lupa lak nak cerita.
hujung tahun lepas
25hb.disember..ulang tahun
perkahwenan acik yang ke 31.
tu yang along dan angah
belanja makan mak dan ayahnya
di tempat yang gambar diatas tu.
acik dah tak kisah pun..tapi anak2 dah besar
dah pandai nak meraikan
siap ingat tarikh lagi.
oklah..dah lama tak menulis
macam ada yang tak sedap dibaca pulak
jumpa lagi in syaa allah.